Vragen? : 06 - 52553412

Tijdens de trainingen effectief communiceren leren de salesprofessionals:
  • De kracht van gespreksvoorbereiding.
  • Dat luisteren zoveel belangrijker is dan praten.
  • De kunst van het vragen stellen.
  • De invloed van non-verbale communicatie.
  • Beinvloeden door communicatieve interventies.
  • Aan welke signalen hij ziet dat zijn gesprekspartner hem begrijpt.
  • In één gesprek een vertrouwensband opbouwen.
  • Hoe hij zijn inlevingsvermogen vergroot en zo in de belevingswereld van de klant terechtkomt.
  • Welke interne dialogen een rol spelen bij het bereiken van zijn leerdoelen.
  • Wat de gunfactor te maken heeft met succesvolle communicatie.
  • Hoe hij sturing geeft aan het gesprek.
Wat is de investering van de salesprofessional ?
  • Hij brengt twee casussen in uit zijn eigen salespraktijk.
  • Hij beschrijft drie persoonlijke leerdoelen.
Wat is het resultaat?
Na deze traning effectief communiceren voor salesprofessionals:
  • Heeft hij zijn luistervaardigheden aangescherpt.
  • Kan hij feilloos aansluiten bij de gesprekspartner.
  • Bouwt hij in één gesprek een vertrouwensband met de klant op.
  • Krijgt hij in korte tijd essentiële informatie van zijn gesprekspartner.
  • Maakt hij gebruik van zowel constructieve verbale- als non-verbale communicatie.
  • Verhoogt hij zijn gunfactor.
Welke competenties versterkt de salesmanager ?
  • Gespreksvaardigheden
  • Inlevingsvermogen
  • Luisteren
  • Resultaatgerichtheid
  • Overtuigen
Wilt u ook dat uw accountmanagers succesvol communiceren?
Ja, graag!