Vragen? : 06 - 52553412

Tijdens de training effectief communiceren in het intake- en sollicitatiegesprek leren de professionals:
  • Zichzelf te kennen, zichzelf te zijn, zichzelf te profileren.
  • Het belang van de eerste indruk.
  • Het nut van gespreksvoorbereiding.
  • Filmisch het verhaal te vertellen.
  • De invloed van non-verbale communicatie.
  • Bewustwording van talenten en ontwikkelpunten.
  • Ontwikkelpunten ombuigen naar voordelen.
  • Nervositeit te managen.
  • Wat er voor nodig is een vertrouwensband op te bouwen.
  • Het verschil tussen een introverte- en extraverte gesprekspartner.
  • De invloed van interne dialogen op het gesprek.
  • De kracht van luisteren, samenvatten en doorvragen.
  • Hoe je een CV op bouwt?
Wat is de investering van de professional?
  • Zij schrijven zelf een CV.
  • Zij komen in de kleding die zij ook naar een intakegesprek aan trekken.
Wat is het resultaat?
Na deze traning effectief communiceren tijdens intake- en sollicitatiegesprekken:
  • Is de professional zich bewust van wie hij zelf is.
  • Brengt hij zijn talenten en ontwikkelpunten op een natuurlijke manier ter sprake.
  • Benoemt hij de voordelen van zijn ontwikkelpunten.
  • Bouwt hij een vertrouwensband met de gesprekspartner op.
  • Verhoogt hij zijn gunfactor.
  • Kan hij zijn nervositeit managen.
  • Vertelt hij op een boeiende manier zijn verhaal.
  • Herkent hij het verschil tussen een introverte- en extraverte  gesprekspartner.
  • Stemt hij af op de gesprekspartner zowel verbaal- als non-verbaal
Welke competenties versterkt de professional?
  • Communicatieve vaardigheden
  • Luisteren
  • Resultaatgerichtheid
  • Stressbestendigheid
Wil  jij ook dat jouw medewerkers zich succesvol presenteren?
Ja, graag!